Teksti joka kuvailee minua..

Musiikin fiilistelijä, joka rakastaa kuunnella erilaista musiikkia, musiikki joka saa tuntee ja koskettaa tai kertoo mun elämästä 🌸 Iltaihminen saan illalla enemmän aikaa ja aikaiseksi, osaan olla kiltti mutta myös joka tietää omat rajat mutta niiden pitäminen on vaikeaa vielä, vähän hullu,  järjestelijä, oman elämänsä queen 🌸 rakastan valokuvata elämääni instagramiin ja ottaa valokuvia muistoksi. Kasvimama, rakastaa huonekasveja, löytyy muutama itselle mieleinen huonekasvi Rakastan myös kukkia 🌸 


Kirjaviisas: oon oppinut kirjoista paljon ja ne on muovannut mun ajatusmaailmaa, kirjat on tärkeitä tiedonlähteitä, mä oon luova taiteilija, tykkään söpöistä asioista, maalaaja ja kirjoittaja 🌸 latautuu yksin, tarvitsen omaa aikaa paljon sosiaalisten juttujen jälkeen 

Rakastan koiria ja kissoja.. Ne on niin ihania ja söpöjä 🌸 unelmoija ja rakastaa ajatella, joka yliajattelee  liikaa.. kiltti tyttö ja enkeli 🌸 Perhoset, valot, universumin voima, mystiikka kiinnostaa. Intuitiivinen ja henkinen ihminen joka uskoo itseensä, enkeleitä ja johonkin suurempaan 


Kuuntelen ja luen kirjoja, rakastan olla yksin, matkustaa bussilla, autolla, istua sekä kuunnella siellä musiikkia matkan aikana ja nähdä ihania paikkoja, puuhastelee aina eikä pysty keskittyy yhteen asiaan, jotain tehdessä kuuntelee samalla jotain, uskoo että universumilla on itselle suunnitelma.. Olen kiinnostunut astrologiasta, horoskoopeista ja mitä ne kertoo persoonasta 🌸 


Paras ystävä mutta jolla on pieni ystävä piiri, herkkä mutta vahva olen selvinnyt monesta jutusta ja elämän tilanteista, olen omissa ajatuksissa paljon, yritän olla positiivinen ja ajatella elämästä myönteisesti, rakastan pastellivärejä, sinistä ja mustaa. Kurvikas mimmi joka opettelee rakastaa omaa kehoa.. Nainen jolla on kaksi ihanaa kummityttöä 🌸 


Kommentit

Suositut tekstit