Blogille ei ole enää aikaa..

Taas sinne meni yksi kuukausi, hypätään toiseen kesä kuukauteen tällä viikolla, joka sisältää mökkeilyä,  Mikko Harjun eli mun lemppari artistin keikka ja oon pitänyt muutenkin feelis kesän, teen siis mitä tekee mieli ja vietän  aikaa luonnossa, yritän rauhoitella mun levotonta,  ja stressaantunutta mieltä. 

Omaa aikaa luonnon keskellä, jotain kivoja kesä juttuja, unelmia ja oman mielen tuottamien unelmien sanomista ääneen muille ja niiden kanssa etenemistä, jos mieli antaa tehdä niin.. Kun se tarvitsee lepoa niin sekin on minulle ok, menen riippumattoon makoilee, keinuun keinumaan, kävelee pitkin pellonreunaa tai kalliolle piknikille.  Välillä on vaikeaa luottaa itseensä ja omiin unelmiin, yritän uskoa että mun kaikki unelmat toteutuu mutta kaikki tapahtuu aikanaa, niille on oma paikka sekä aika ja ne menee niinkuin universumi ne on suunnitellut eikä niin kuin minä suunnittelen.. Pitää kuunnella enemmän sydäntä ja luottaa intuitioon se johdattaa kyllä oikeaan suuntaan <3

Muutaman viikon päästä läheisten ihmisten kanssa mökille melkein viikoksi, jos siellä jaksaa olla ? Oon varmaan mutta minun pitää muistaa huolehtia itsestä <3 Mutta mietitään nyt blogin kohtaloo ??

Blogia oon päivitellyt keväällä viimeksi, ei ole oikein ideoita mistä vois kirjoittaa mutta tämä on harrastus ja oon kirjoittanut tätä samaa blogia melkein todella pitkään ja nimi on vaihtunut kerran.. Nyt ajattelen että jätän tämän blogini kirjoittamisen tauolle, kirjoitan ehkä joskus silloin tällöin uusia postauksia mutta ne vähenee huomattavasti.. Käytän aikani nyt johonkin muuhun ja en tiedä tulenko takas sitten joskus uuden blogin kanssa tai palaan tänne kirjoittelee silloin tällöin jos on ideoita <3 mutta nyt hyvästi vähäksi aikaa ;)

Eipä tässä muuta, menen kohti uusia unelmia ja parempaa elämää <3


Kommentit

Suositut tekstit