Syksyiset ajatukset ja muutokset

Syksyksi muutama asia muuttuu  elämässä 🦋 siis ihan uudenlaiset meiningit elämässä ja en voi antaa mun unelmien valua hukkaan ja tehdä vastoin mitä mä itse haluan tehdä 🦋 Mä en voi enää kuunnella toisten mielipiteitä mitä minun pitäisi tehdä tai voisin, vaan teen mikä tuntuu itseltä oikealta ja mikä kuullostaa mun jutulta.. Tukena on ollut ihania ihmisii jotka inspiroi minua ja life coach jonka kanssa sain työskennellä tämän kesän 🦋 oon oppinut rakastaa enemmän itseä, puhun enemmän nätimmin itselle, saatan peilin edessä enemmän sanoa että mä oon upea, nätti jne ja uskallan sanoa ääneen omat ideat ja ajatukset tai ainakin kirjoittaa paperille 

Sain töitä eli saan elämään jonkinlaisen rytmin jota olen kaivannut ja puhuin siitä kesällä mun life coachille 🦋 Rakkauselämässä myös tapahtuu jotain.. jos on uskomista omiin tarot kortteihin (paljastus !!) Luen tarot kortteja mutta opettelen vielä ja opettelen kuuntelee enemmän omaa intuitiota sekä työskentelen itseni kanssa mutta välillä vois vaan nauttii elämästä 

Saatoin vähän aikaisin sanoa että blogille ei ole aikaa.. En usein kirjoita mutta en voi olla kirjoittamatta tätä blogia 🦋 joskus tulee ideoita ja uutta tekstiä syntyy jossain vaiheessa, minkäs sille mahtaa jos ei aina oo luova fiilis, se vaan iskee silloin tällöin.. mutta olen vähän kirjoitellut ja julkaisen niitä nyt pikku hiljaa ennen joulua.. Palataan kesään ja mietin kuka mä todella haluan olla  🦋 Jouluna ehkä saattaa tulla jotain ajatuksia ja kirjoituksia mutta sen näkee sit kun sen aika on <3

Syksyllä mun aika menee kirpputorilla työskennellä osa aikaisena ja saan olla siellä kesään asti 🦋 alan pitää tästä hommasta eikä ahdista niin paljon  sosiaaliset tilanteet mutta ne vie mun voimia että en jaksa aina olla vapaa ajalla toisten kanssa vaan haluan olla yksin omassa kodissa hengailla kynttilänvalossa näin syksyllä kun alkaa olee todella pimeää taas..
Villasukat jalassa ja kuullokkeissa pauhaa musiikit sekä saan katsella sarjoja omissa oloissa.. Pitää itsestä huolta

Myös joulua odotan innolla 🦋 paras aika vuodessa käydä läpi asioita, muistella mennyttä vuotta ja miettiä tulevaa mitä sitä haluaa seuraavana vuonna kokea eli unelmakartan tekoon pitää alkaa pikku hiljaa <3 Rahaa tulee enemmän, joka parantaa arkea helposti, ei tarvitse miettiä mitä laittaa ostokoriin ja saa asioita hankittua.. Mutta ei kai tässä ole muuta tällä kertaa


Kommentit

Suositut tekstit