Tälläinen minä olen

Minä




 1. Koko nimeni on ´Heidi Marianne Jääskeläinen
2.Pienenä toiveammattini oli kampaaja
3. …yläasteella se muuttui lastenhoitajaksi
4.  kohtalo muuttui peliin en päässyt läpi pääsykoetta
nykyisin käyn ammattikoululla kymppiluokkaa
5. Vihaan/en tykkää  koulussa englannista












6.Tuntemattomia ja puolituttuja kohtaan olen hieman ujo

7. Haluaisinkin parantaa sosiaalisia taitojani, ja uskaltaa puhua enemmän ihmisille

8.Viihdyn ihmisten seurassa mutta nautin myös paljon olla yksin

9. Olen eläinrakas




10. Musiikkimakuni on poppia,kiinalainen musiikki ja iskelmä


11. Pitkäaikaisin suosikki laulaja on Jenni Vartiainen
12. Tykkään kaikista vuodenajoista
13. Olen perusluonteeltani ujo,kiltti ja hauska
14.  Juon kahvia
15. En voisi elää ilman suklaata






Kommentit

Suositut tekstit