elokuun suosikit

eli taas tulee kuun suosikit
aloitetaan melkein samoista kuin heinäkuun 
suosikeissa ja kaikista en saanut kuvia mutta viiteen
kuvaan yritän kertoa muutkin suosikit
laukkuja ,lehtiä,opiskelu,shoppailu


cosmopolitan pysyy lemppareissa 
varmaan pitkään , jos en 
lopeta ostamasta niitä.mutta  ei ainakaan vielä lopeta sen ostamista
tulisi halvemmaksi jos tilaisi sen a-lehdeltä,
tykkään vaan katsella vaatteita kaupassa
ja unelmoida hienoista laikuista.


opiskelu ei varmaan maistu kaikille mutta minulle se on tärkeää
,joskus sitä vaan ei  haluu mennä kouluun jos on  jotain 
mistä en tykkää  esimerkitsi tässä jaksossa 
on esiapukoulutusta. pitää vaan käydä läpi että saan sen kortin
mutta pääsemme sen läpi kun vaan yritämme kovasti 
ja kuuntelemme opettajan ohjeet. 


mutta jatketaan laukusta iso ja tilava laukku olisi
nyt hakusessa. tokmannilla olisi hieno ja halpa
valkoinen ja kukallinen sisus mutta prismassa
on kalliimpi laukku päätä huimaava hinta 44,99 e
ei sille maha mutta minulla on kallis maku
laukku ostokseni ovat aina 20-30 e onneksi


elokuussa olen löytänyt hyviä youtubettajia jotka 
vaan jaksaa koko ajan viihdyttää minua hämärinä
syysiltoina nyt on vaan jäädyt vähän väliin kun alkoi kaikki 
lemppari ohjelmat  salkkarit,uusi päivä,erilaiset äidit,hurja remontti ja big brother
tällaisen maistelin viime viikolla
ja olen ostanut jo pari kertaa sellaisen.

mutta onhan tavallinen kahvi halvempaa kun kupillisen saa
koulun kahviosta 80 sentillä
kiitos meille kahvikissoille kun saamme halvalla kahvia.
ps :mutta ei kannata mennä aamulla muuten joutuu jonottamaan ja sinulla on vaan 
vähän aikaa hakea sitä


tästähän tuli tosi pitkä kuin alussa luulin olkaa hyvä
syyskuussa tulee 2000 sivun katselu täyteen 
olen ylpeä ja onnellinen kun luette tätä blogia
viellä yhdysvalloissa asti 


Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit