höpötö niin paljon kun jaksat

moi taas. höpötyspostauksesta on tullut kuussa perinne taas kirjoittelen .
kolme viikkoa työssäoppimista ja näyttö.kouluun palaan  24.11.201 ja menenkin .
 ajattelen kohta se on ohi ja joulu onkin lähempänä
kuin luulenkaan . olen monta kertaa sanonut että kummityttöni synttärit lähestyy
ja lahja pitäis ostaa monta vaihtoehtoa on mitä sille pystyy ostamaan.opintolaina saatu
kirjat pitäis maksaa ja hankkia muutama juttu esin uusia alusvaateita.luentolehtiö on loppu ja vihko
liima puikko ja villatakki tärkein juttu se isompi ja tilaampi laukku.
siinähän ne oli .olen varmaan joulun fani nytkin kuuntelen smurffien joululevyä ja äiti vihastuu
olen tälläinen joululaulut ovat ihania ja se tunnelma , kynttilät ,herkut ja lahjat se tärkein se antamisen ilo saaminen ei ole se tärkein juttu vaan että muistaa sukulaisia ja ystäviä
joulu hömpötykset sivunmalle ja marraskuuhun ens viikolla taas sukulaisia ja muttaman viikon päästä auttamaan  muutopuuhissa. shoppailua pääsemme ens viikon loppuna kaupunkiin tai oikestaan minä
pitää käydä ostamassa villatakki ja alusvaatteita plus jotain pientä toivon vaan että kolme viikkoa menis nopeesti ja pääsen koululle ryhmän kanssa puuhastelemaan tehtävien kimppuun ihme
koska emme ole nähdeet muiden kanssa jotka eivät käy koululla syömässä
vaan minä ja tuttuni viime vuodelta opettajakin käy joka viikko katsomassa
ja juttelemassa meidän ja työpaikka ohjaajien kanssa päivät menee hitaasti
ja minä aan ajattelen koska nään taas ihanan kummityttöni uudesta toivottaasti tulevat 
jouluna käymään toine levy jo soi joululauluja ihania love cristamas
mutta tässähän tämä tärkeimmät ihanaa marraskuuta ja lumisia päiviä

Kommentit

Suositut tekstit