mun juhannus !

Mun juhannus sujui ilman alkoholia mutta  limua on tullut sitäkin
 enemmän juotua. nukuin pitkään siskolle tuli kaveri ja kaverini kävi piipahtaa 
kylässä. syötiin savulohta minä söin nuudeleita kun en tykkää
 savulohesta. lähdettiin kokkoa katsomaan kokon jälkeen menimme saunaan siskon ja


sen kaverin kanssa.korkattiin pihakeinussa pepsit. syötiin sipsiä ja oleiltiin sängull valvoin 
yhteen ja nukahdin ja heräsin kun tytöt meluavat. tänään herättiin ihanaan säähän 
aurinkoiseen ja ulkona oli lämmin pelattiin mölkkyä minä katsoin sivusta
 ei huvittanut tänään grillattiin ja syötiin. lähdimme vanhempien mukaan kauppaan


 savonlinnan ABC:lle  ja nähtiin tuttuja ainakin minä näin mutta en moikannut. tulimme kotiin päästiin uimaan rannalle en sitten mennyt alkoi taas paleltaa ja kurkkua koskemaan. nyt täällä kirjoitellaan ens viikolla kaupunkiin tivoli seiterään kaverin kanssa ja yötä kaupunkiin
sisko lähtee leirille ja jään yksin  torstaina mennään kerimäelle

Kommentit

Suositut tekstit