blogataan yhdessä

Bloggaaminen yhdessä ! Bloggaaminen saman aiheisten blogien kanssa on mahtavaa. Tarkoitan tällä sitä asiaa bloggaamisesta että hakeudutaan samanlaisten bloggaajien ryhmiin, lukioiksi ja seuraajiksi.
Facebookisssa on ryhmiä , joista löydät omat aihealueet ja muut saman aiheen bloggaajat.
Liittykää ihmiset siis yhteen. Minun maankunnan bloggaajat kuuluu savolaisten bloggaajien joukkoon tässä ryhmässä on kuopiolaisia bloggaajia suurimmaksi osaksi ja kaksi savonlinnalaista bloggaajaa toinen on muuttanut pois ja minä olen se toinen, joka seikkailee täällä päin. Onneks olen saanut ryhmästä kavereita ja seuraan mikkeliläistä bloggaajaa, youtubettajaa ja olen hänen kanssaan viestitellyt, sopinut että joskus voitas nähdä kun liikutaan mikkelissä päin. Mikkeli on sellainen kaupunki, johon haluan palata joka kesä pelkästää käymällä tai olemalla sukulaisten luona yötä.

Kommentit

Suositut tekstit