pohdintaa ylipainosta


Moi. Tätini kirjoitti äskettäin samalaisen postauksen,
mutta suhteeni omaan painoon ei ole samanlainen.
Olen tyytyväinen painooni. Minua ahdistaa kuitenkin 
kun vastaan tulevat ihmiset tuijottelevat minua oudosti.


Mutta olen huomannut jotenkin hoikentuvan kun
sukulaisetkin sanoo että ole laihtunut. Ihmiset syntyy
sellaiseksi kuin ovat. Painoni suhteen olen tyytyväinen
koska näytän hyvältä. Mut muistan ne monet kerran kun


terveydenhoitajat ovat sanoneet että voisinko laihduttaa.
Ymmärrän että ylipainosta voi syntyä uusia sairauksia
minulle ja enkä sitä haluisi. Voisin yrittää aloittaa kuntoilun
ajelen bussilla sinne ja tänne. Pienet matkat kävelen.


Ihminen on omanlainen ja oman elämänsä jumala
itse vaikuttaa asioihin minkälainen on, mihin pukeituu
,mihin uskoon ja valitsee elämänsä jokaisessa kurvissa.
(kurvitkin tekevät naisesta kauniin. usko kun sanon tämän !)


Kommentit

Suositut tekstit