#2 summer holidays

Moi seuraava osa mun kesä kuulumisista. Viime
 viikot ovat olleet helteisiä ja yks päivä ukkosti.
Tiistai päivänä ajoin kotiin kaato sateessa.
 Shoppailin vähän taas mutta ostoksista saatte oman 
postauksen kun löydän yhden jutun siihen lisää ja
 yks juttu tulee postissa en muista mitä olen


kesäkuun aikana ostanut. Kuvien ottoon menee 
siis aikaa kun tavarat on asunnolla ja olen itse 
landella. Ens viikolla tapahtuu mökkeilyä ja matka 
varkauteen tutustumaan. Toivotaan että on helle 
keli niin päästään johonkin uimaan. Olen ollut 
välillä kaupungissa kun hyvät säät. Tilasin keväällä 


lehden ja sain nyt tilaajalahjat uusi viikonloppulaukku
 ja kello muovirannekkeella.Viikolla olen myös
 käynyt kirjastossa ja kuvanut juttuja esim. ruokakuvia
,tänään maisemia kirkkorannasta, Käytiin isolla
 kirkolla pesemässä mattoja. Minusta ei ollut paljon
 apua kun istuin autossa ampiaispelon takia mutta 


se ei estä nauttimasta tästä kesästä. Ikean reissulla 
käytiin muutama viikko sitten vai oliko viikko sitten
Myös yks mökkiyö vietetty kristiinassa. Heitin 
juhannuksen jälkeen talviturkin ja leikkinyt
 rannalla kummitytön kanssa. Juhannus meni ihan 
kotosalla herkkujen kanssa. Ens viikolla tulee 


vähä vanhempia serkkuja käymään. Loppukesä
 on matkailua lähikyliin tutustumaan paremmin ja 
hengaan muutaman viikon kaupungissa ainakin 
vaikka satais.Saattaa löytyä tänä kesänä 
seuraakin muualta kuin vanhoista piireistä. 
mutta jatketaan ens viikolla psotausta,


Kommentit

Suositut tekstit