Pohdintaa

Moi olen lähipäivinä ajatellut tulevaisuutta. Minä
 en halua olla viellä aikuinen. Eikö se ole niin että
 pitää kokeilla kaikkea nuorena. Haluan viellä
 etsiä omaa tietä ja sitä omaa alaa. En halua viellä
ajatella aikuisuutta tai ens vuoden kesää,  jolloin


 rahaa pitää saada vuokran maksuun ja muuhun.  
Minun pitää luopua jostain turhasta, jota en tarvitse.
 Mutta elämä jatkuu, kokeilen itse mihin minun 
voimat riittää. Torstaina kun kirjoittelen tätä 
postausta ennen kymmentä, nii olen ainakin selvinnyt


 kotiin raskaan koulupäivän jälkeen. Kokousta, 
valokuvausta, juoksua koululla mutta saatiin kahvitauko
pidettyä ja ennen kolmea olimme istumassa luokassa
jo. Mutta odotan innolla tulevaisuutta ja tiedän 
mitä haluan siis kokeilla erilaisia vaihtoehtoja.


Mielessä pyörii vaan koulu ja yksityis elämä tällä
hetkellä. Tulen viellä kertomaan lisää, jakamaan
 ajatuksia mutta samalla tavalla kuin ennen.

Kommentit

Suositut tekstit