Ei enää stressiä

Stressi on jokapäiväistä. Haluan puhua omasta stressistä ja sen kokemisena Suuret elämänmuutokset, liian suuret tavoitteet ja suuri vastuu.
Saavat laukaista stressin.

Minulla stressi pahentaa ihottumaa ja saa minut väsyneeksi.

Tämä syksy alkoi uudella opetusuunnitelmalla. Päiväni pitenivät neljään.  Neljän päiviä on onneks kolme päivää viikossa. Mutta otin sen raskaasti. Olin väsynyt ja enkä jaksanyt loppuviikosta nousta enää ylös.

Sain rytmin uudistettua mutta ongelmat jatkuivat.
en jaksanut edellekään
mennä perjantaisin kouluun  työssäoppimaan. Tais olla muutama kerta kun olin. Olen puhunut tästä vain koulussa parhaan kaverini kanssa.

Nyt on syysloma saan levättyä. Toinen asia on että en uskalla vanhemmille enää sanomaan.  Ne ei ota asioitani tosissaan. Käskee vaan käymään kouluun loppuun vaikka ei kiinnosta mutta minä hankin sen todistuksen ja lähden ens syksynä etsimään uusia suuntia elämälleni

Olen miettinyt olenko hankkinut liikaa vastuuta ja pystynkö selviämään tästä vuodesta terveenä, hyvinvoivana tai mitenkään. 

Kommentit

Suositut tekstit