jouluhullu

Mä oon aina ollut jouluihminen ja marraskuu on
 minusta hyvä aika aloittaa joulun odotus oikein
toden teolla. Ensimmäiset jouluvalot laitoin 


kyllä jo lokakuun alussa, ensimmäiset lahjat on 
ostettu, joululehti myös, tummat verhot on vaihdettu 
pimeään aikaan, joulukortit on tehty. Himmelit 
ikkunaan tehty ja laitettu. Ne käy sisustukseen
 muutenkin kuin jouluna vaan. Joululauluja olen 
kuunnellut syyskuun  lopusta asti ja


 kuuntelen nyttenkin 
tässä samalla. Ostin itselle siis myös uuden
 joululevyn koska minulla niitä ei ole viellä tarpeeksi. 
Rocky suklaata olen tehdyt kaksi kertaa tänään taitaa
 olla se toinen kerta. Voin kertoa joskus
 mitä se on. Ootan että pääsen ostamaan 


kynttelikön. Joulukuun alussa haluan laitta kaikki
 kodissa paikalleen niin voin nauttia vain joulusta 
pitkälle joulukuun loppuun asti. Haluan vaan 
leipoa pipareita, laskea päiviä jouluaattoon avaten
 paperisen kalenterin luukkuja uudestaan ja tehdä
 kauniita joulujuttuja. Mä oon joulusta hulluna <3
 

Kommentit

Suositut tekstit