Mun joulu 2016

Moi. Mun joulu kertoo tärkeimmät asiat mitä 
mun elämässä tapahtuu tänä jouluna. Tänä jouluna
vietän vähä varaisempaa joulua. Joulusiivousta en 


varmaan jaksa edes aloittaa. Siivotaan sitten joulun 
jälkeen. Sänkyyn pitää viellä vaihtaa jouluun sopivat
 lakanat, pipareita leipoa säilöön, jos vieraita tulee kylään. 


Koristeet ja himmelit on omilla paikoillaan, mutta joulukuusta
 en saadut ostettua vaikka halusin valkoisen joulukuusen.
 Joulumusiikitkin soi tälläkin hetkellä löydät mun soittolistan



 tuosta linkistä:  Spotifyn soittolista: Mun Joulu 2016 . 
Minulla on rauhallinen ja mukava olo. 
Joulu saa tulla nyt mun luo.

Kommentit

  1. Kivan oloinen blogi.
    Jään seuraajaksi :)
    Michaela
    http://halfwaythere2.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit