Kesälomaa

Terveisin kesälomalta, vihdoin ansaittu pitkä loma neljän kuukauden työkokeilun jälkeen. Miten mukava hetki tämä ollut mun elämässä, uusia ihmisiä, sekä oon löytänyt uusia puolia itsestä ja asiat on kohdillaan. Sittenkin menossa oikeaan suuntaan. Vuosi sitten en olisi uskonut olevan tässä tilanteessa. 


Työkokeilu paikalla vaikka oon hiljainen niin siellä toivotetaan huomenta, hyvää kesälomaa ja kysytään, joko sait tietoa koulusta ?
Oon ohjaajien mielestä helposti lähestyvä ja toisten mielestä luova.
Se on taas yksi paikka, joka jää mieleen. Kesälomasta vielä vähän juttua.


Olipa tänään kuuma päivä pyörällä ajaessa kaupunkiin. Kävin hakemassa kaupasta kesäloma lukemista. Heinäkuu menee loman merkeissä mutta vastahan se alkaa.  Ei sitä tiedä mitä aion tehdä. Puruvesipop on varma, pyhäolavin päivä ja sekä monta ihanaa kaupunki pyöräily retkeä teen vielä ja matkustan.


Kaikkea oon suunnitellut mutta on niitäkin päiviä, jolloin istun meidän pihakeinussa yksikseen kesäiltana tai olen vaan oman asunnon parvekkeella auringon lämmittäessa mun varpaita. Kummityttöjen kanssa haluan olla ja ens viikolla on taas mahdollisuus. 

"Postauksia tulee silloin tällöin. Nyt oon vaan rauhassa lomalla enkä stressaa mistään "









Kommentit

Suositut tekstit