Syntymäpäiväni

Vuosi on taas mennyt ja se tarkoittaa tänään juhlimista omassa rauhassa.. Miksikö koska tänään on mun synttäripäivä ja täytän 22 vuotta... On tätä päivää odotettu.. Siksi aion herkutella, kuunnella lemppari musaa ja ihan perinteiset arkiset jutut, pukeutua rennosti, juoda muutakin kuin limua..


 Olenko jo aikuinen ? Tämä kysymys pyörii päässäni ehkäpä vähän olen jo, mutta sisälläni on vielä se nuori nainen joka haluaa olla vapaa, positiivinen ja se kiltti tyttö.. Oon nuori niin pitkään kuin haluan.. 



Viikonloppuna juhlittiin sukulaisten kesken mun ja pikkusiskon synttäreitä. Tein ensimmäisen kerran tuorejuustokakun, josta tuli aika makea.. Sain synttärilahjaksi perheeltä iittalan viinilasit ♡ ja ihan kivat juhlat.. Kummityttökin lauloin minulle onnittelu laulun.. Se oli aika söpöä. Eipä tässä mitään ihmeellisempää ;)

Kommentit

Suositut tekstit