Uusi kamera ja kuulumisia


Moi vihdoin mulla on ikioma mini järkkäri ♥️olympuksen pen.. 
Se on kevyt kantaa, saa hyvin tarkkoja valokuvia, toinen kuva tässä postauksessa otettu just tällä uudella kameralla ja tietenkin se on valkoinen.. Nyt ainakin alan kantaa sitä useammin mukana kaupungissakin..

  Tästä kamerasta oon haaveillut pitkään vaikka ei ole uusin malli.. Tämä sopi minun budjettiin hyvin.. Jatkossa kaikki uudet kuvat on otettu tällä kameralla, koska se on minun oma kokonaan..
No vähän kuulumisia lisäksi.. 


No vähän kuulumisia lisäksi.. 

Tää viikko menee työharjoittelussa ja viikonloppuna on hyvinvointimessut tanhuvaarassa, oon luvannut mennä sinne vapaaehtoiseksi lauantai päiväksi koska oli pakko päästä messuilee, näkee tuttuja ja oppimaan uutta. 

Tietenkin myös kun ne on hyvinvointimessut.. 
Hyvivointi on lähellä mun sydäntä, ihan mulle sopivat messut ja odotan näkeväni muutan tutun.




Ulkona on alkanut kylmenee, joutuu pukee päälle jonkin verran ja työharjoitteluun pitää kulkea joko kävellen ja pyörälläkin kyllä vielä pääsee. Sain ostettuu parvekkeelle kanervatkin, patteri- kynttilät palaa aina iltaisin ulkona ja viritin koristevalotkin valmiiksi. 

Nyt illat meneekin aina kotona, mullakin on nyt parempi fiilis kun pääsee arkisin pois kotoa, alkoi vähän tympii vaan oleminen sisällä.. Saa unirytminkin tavalliseksi eikä mee yöt valvoessa, sekä saa syötyy säännöllisesti. Siinäpä tän hetkiset kuulumiset..

Kommentit

Suositut tekstit