Rakkaat ystävät

Rakkaat ystävät tämä on teille. Ootte mulle niin tärkeintä vaikka niin sanon harvoin. Ootte ihania, erilaisia ja olkaa siitä ylpee.. 
Te ootte parasta mun elämässä...

-Voisin kirjoittaa pitkän listan aina mitä ystävyys merkitsee mulle. ❤ Tärkeä ystävä on hyvä kuuntelija, pysyy vierellä ja tukee sua aina, mukava, luotettava, sydämellinen, lämmin huumoritajuinen, auttaa sua ja hengailee sun kanssa..

-Minulla on kyl kavereita, tuttuja ja muutamia parhaita ystäviä vaikka olen introvertti ja viihdyn usein yksin. Mun kaveri porukka on niin tiivis, he tuntevat minut tosi hyvin ❤ parhaat ystävät eivät hylkää  kun on vaikeaa vaan kulkevat mukana.. 

-Tykkään että minulla on erilaisia ystäviä ja heiltä voi oppii jotain uutta sekä saan erilaisia näkökulmii elämään.. 

-Minulla on opiskelukavereita, ystäviä ja tuttuja vapaaehtoishommista. Muutama paras kaveri <3
Ihanat ja mun rakkaat kummitytöt sekä sukulaiset.
Oon kiitollinen että mulla on ihanat kummit. 

Perhe ja sisarukset, (pikkusisko on mun elämän paras ystävä, 
Pikkuveikka on omanlaatuinen ja parasta peli seuraa) 

Tietenkin mun lemmikki kissa..

Ystävyys on mun yksi elämänarvo. Haluan että muut hyväksyvät erilaisuuden ja olisivat ystävällisiä toisille.. Hyvää ystävän päivää lukioilleni ja kaikille mun elämän tärkeille ihmisille..

"Ole kohtelias kaikille, seurustele monien kanssa, ole tuttavallinen muutamille, ystävä harvoille. Äläkä ryhdy kenenkään viholliseksi- Benjamin Franklin


Kommentit

Suositut tekstit