Pikku hiljaa eteenpäin..

Se ois uusi vuosi 2021 alkanut aika lailla hitaasti ❤ mun blogi nimi on muuttui viime vuoden puolella  unelmaduunariksi ja nettiosoite ei oo enää sama.. Tästä alkaa matka kohti mun unelmia ja  tulen välillä kirjoittelee niistä.. 

Viime vuodesta jäin mieleen kaikki opit ja asiat, jotka mä ymmärsin itsestä
Elämä on tässä ja nyt ikinä ei voi tietää mitä elämässä tapahtuu. Annan nyt ens vuoden ja elämän tulla sellaisena kuin se tulee. Elämä jatkuu mutta välillä pitää pysähtyä katsomaan sitä taakse päin ja miettiä mikäs se mulle on tärkeää tässä hetkessä 

Tammikuussa yks viikko meni sängyn pohjalla ja todella tarvitsin sitä.. Katselin sarjoja, nukuin ja pesin pyykkejä. Elämä on välillä vaikeaa mutta pikku hiljaa pääsen mun arkirytmiin ja opintoihin kiinni.. 

Tämä kevät menee opinnoissa ja sen jälkeen mikään ei ole varmaa vielä mutta uskon asiat menee hyvin ja töitä pitää tehdä asioiden eteen ei ne tuu vain sormia napsauttamalla mutta pikku hiljaa pienin askelin eteenpäin pitää luottaa tai miettiä mikä on se seuraava askel elämässä ?

Tämä kevät tulee olemaan pikku hiljaa eteenpäin opiskelua ja kohti viimeistä näyttöä. Lisäksi kotona hengaamista, kodin järjestelyä tarkemmin kaapin järjestelyä uudelleen ja omaa aikaa  sekä iso kasa koulutehtäviä odottaa tekemistä tuntuu vaan siltä vaikka todellisuus ei ole sitä

kalentei hulluus iski taas myös , ostin viimein pitkään aikaa haaveilemani sita salmisen kalenterin tälle vuodelle 2021 sekä oon tilannut juttuja, uudistanut vaatekaappia enemmän oman tyyliseksi.. Siinäpä tän hetkiset kuulumiset oli mä palaan sitten kun on taas asiaa



Kommentit

Suositut tekstit