Ymmärsin..

Ymmärsin että mä oon ihana just omana itsenä ja aion jatkossa olla rohkeasti oma itseni ja sellainen kuin olen

Ymmärsin että onnellisia loppuja on monenlaisia, mä tiedän nyt mihin haluan todella panostaa ja minne päin haluan viedä elämääni ❤️

Ymmärsin etä haluan auttaa ihmisii oppimaan itsestä jotakin, unelmoina, auttaa ja olemaan se läsnäoleva tyyppi, somettaa ja kokeilla omia siipiäni..

Haluan auttaa ihmisä unelmoidaan, tutustumaan omiin vahvuuksiin ja oppia tuntemaan itsensä..

Haluan antaa taitoni käyttöön johonkin yhteisöön ja tehdä töitä siellä mm. somen, mielenkiintoisten asioiden parissa, haluan auttaa ihmisiä, olla se jolle voi puhua luottamuksella ja mä oon se ammattilainen joka kuuntelee, on läsnä ja jelppaan asioissa joihin ammattitaitoni ja elämän kokemus riittävät..

Tämä maailma tarvitsee herkkyyttä, lempeyttä, rakkautta ja kuuntelijoita, läsnäolevia ihmisiä 

Ymmärsin mitä mä mä haluan ja oon jo päättänyt että alan tekee juttuja kevyt yrittäjänä tai ainakin kokeilen olisko yrittäjyys mun juttu..

Ymmärsin jos en tee mitään unelmien eteen nyt niin tulen katumaan sitä myöhemmin

Ymmärsin kun oon oma itseni oikeat ihmiset löytävät mun luokse 

Mulle tärkeää on nyt kuunnella omaa sydämen ääntä. Oon myös pikku hiljaa alkanut hyväksymään itseni tälläisenä kuin olen.. Mulla on omat vahvuudet ja jossain asioissa en ole hyvä.. Mä oon hyvä tälläisenä kuin olen hyväksyn sen ja muutos lähtee sisältä.. Ihminen kehittyy koko elämän ajan..

Ymmärsin jotkut asiat ovat ennalta määrättyjä. Ne ei lähde vaikka kuinka yrittäisit. sun pitää hyväksyä menneisyytesi ja katsoa nyt tulevaan kohti 💖 

💙 Rakasta itseäsi sellaisen kuin olet välillä se on vaikeaa mutta etsi itsestäsi, elämästä  ja ympäriltäsi niitä hyviä asioita 

Me ei olla pelkkä paperi, arvosanoja, nimiä, ihonväri, sukupuoli jne.. Me ollaan niin paljon kaikkea luonne,vahvuudet, haavat ja arvet, erilaiset elämän arvot, harrastukset jne.. 

Sellaisia ajatuksia tällä kertaa <3

Kommentit

Suositut tekstit