Keväisiä sisustus haaveita...

Aika moni on innostunut sisustamaan omaan kotia, koska siellä tulee nyt vietettyä enemmän aikaa.. Itse en ole poikkeus tässäkää asiassa.. Innostun kyllä, joka kevät sisustamaan ja vuodessa vaihdan useasti järjestystä monta kertaa mutta tänä vuonna oon tyytyväinen tähän järjestykseen mikä nyt mulla on ollut pitkään..

Parvekkeelle oon ideoinnut pientä muutosta.. Aion ostaa muutaman ison tyynyn ja laittaa vanhoja juttuja pois <3 Myös ootan että pääsen ostaa parvekkeelle kukkia ja upottaa sormet multaan. Ostin itselle keväällä peikonlehden ja se vaan kasvaa eli pitää hommata sille isompi ruukku

 

Haaveilen myös isommasta asunnosta, omasta sohvasta ja erillisestä makuuhuoneesta vaikka yksiössä on myös kiva asua.. Keittiö on ollut sopivan kokonen mun kokkailulle <3 En valita tämä on vielä hyvän kokonen asunto mulle ja pienillä jutuilla siitä saa aivan erilaisen, tykkään että kotini näyttää mun persoonan ja mitä tykkään tehdä siellä, mitä harrastan ja mikä on intohimoni.

Koti on mulle rauhallinen paikka, omanlainen, siellä on mukava viettää aikaa ja olla vaan tai hengailla kavereiden kanssa <3 Nyt toukokuun aikana laitan parvekkeen kuntoon, pesen ikkunat ja järjestelen kaappeja.. Myös pitäis saada aikaiseksi viedä ylimääräiset tavarat tai antaa pois.. Että sellasia suunnitelmia sisustuksen suhteen tällä kertaa :)


Kommentit

Suositut tekstit