Elämä hymyilyttää enemmän

Ihanaa kun on kesä taas, tämä valon määrä tekee ihmeitä mielelle <3 Haluan nyt vaan luoda itselle oman bisneksen, josta saan rahaa ja voin ehkä joku päivä elää sillä mitä rakastan tehdä sekä pystyn vapaasti kokeilla mikä kiinnostaa ja mikä ois mun juttu <3 mutta minun pitää myös keskittyä itseeni paremmin 🦋

Tässä on vähän hommia, muutama tapaaminen ja katsotaan miten edetään tämän oman bisneksen parissa mutta yrittäjyys ois se mun tapa tehdä työtä tai yhteisössä toiminen 🦋

Kesäkuu alkoi eli enää kolme viikkoa mökki viikkoon. Ennen sitä on vapaaehtoishommia, kirjoitus ryhmän tyttöjen näkeminen ja oman bisneksen luomista tietenkin mutta yritän ottaa välillä rennosti, viettää aikaa ihanien ihmisten kanssa ja mökkeillä 🦋

Olen päässyt kyllä nauttimaan kesästä jo, ostin itselle kukkia parvekkeelle ja siellä oon jo hengaillut, syötiin yhtenä päivänä lettuja maalla, kissan kanssa tutkittu pihamaata sekä olen kirjoitellut vähän uusia blogi postauksia talteen..

Myös on tullut shoppailtua, sain postissa uudet lenkkarit, uudesta kalenterista löytyy värittevää ja uusia kesä shortseja on pitänyt hommata <3 Elämä menee eteenpäin mutta en tiedä mitä tekisin elämässä ja mietin mitä mä voisin tehdä yrittäjänä mutta joskus pitää nauttia mitä kaikkea on saavuttanut eikä aina tarvitse uutta tavoitetta. Mennä vaan mihin elämä vie ja aina ei voi tietää mitä tapahtuu.

Rakkautta on ilmassa mutta en tiedä mihin asiat alkaa menee ja kuka on minulle oikea kumppani, minulla on korkeat vaatimukset onko se hyvä asia vai ei ? En halua tuhlata aikaani vääriin ihmisiin, vaan löytää ihmiset ympärille joilla on sama energia ja eikä vie sitä pois.. Seuran pitää olla sellainen missä on hyvä olla <3 Tästä tulee vähän sekalainen postaus elämää ja kuulumisia.. Vuoden työttömänä olleena ihan oikeasti kaipaisi jotain tekemistä
Syksyllä sitä näkee millainen kesä on takana päin ja mitä on tapahtunut.. 

Kommentit

Suositut tekstit