Syksy on täällä taas kerran..

Syksy on täällä siis aivan kummallisen erilainen kesä takana päin vaikka vähän ollut itseni ja elämän kanssa eksyssissä tuossa kesän aikana sekä välillä ollut todella mieli maassa mutta nyt ollaan tässä syksyn alkupuolella ehkä jouluna elämä on vähän sitten erilainen, ei tässä voi mitään kuin lähtee löytää itseni uudelleen, pitää itsestä huolta ja miettiä mitä elämältään haluaa nyt tai missä haluaa olla viiden vuoden päästä mutta pitää muistaa että asiat tapahtuu ajallaan  ja mitä vaan voi tapahtua tässä viiden vuoden aikana jo pieni suunnitelma on jo sekä jotain hyvää voi tapahtua aina <3

Oon muuttunut menneen seitsemän vuoden aikana ihmisenä tosi paljon että en tiedä kuka oon.. Siis on aika löytää itsensä uudelleen ja myös kerran kun henkiselle polulle on lähtenyt löytää itsensä niin tästä ei voi hypätä pois, aina oppii uutta elämästä ja itsestä.. Haaveilen life coach koulutuksesta ja siitä että saan ajella autolla auringonlaskussa kesä iltoina tehdä myös reissuja.. Ajokorttikin siis olisi kiva saada hankittua ja matkustaa ulkomaillekin <3 tehdä itselle mieleisiä juttuja...

Taide jutut on pysynyt matkassa tosi pitkän ajan. Mä rakastan nyt tällä hetkellä enemmän kirjoitella, maalata,  luoda aarrekarttoja ja ideoin käsityö projekteja sekä kokeilen kyllä uusia juttuja mutta jotenkin ne jää vaan kesken tai toteutumatta.. Rakastan olla luova, ideoida ja toteuttaa kunhan vaan asiat iskee sekä saa mun sydämen onnelliseksi <3

Palataan mun syksyn fiilikseen elikkäs ahdistaa vähän tuleva syksy ja pitäs lähtee taas elää näitä pimeitä kuukausia ennen kuin aurinko taas näyttää valon säteet vaikka vielä ilta aurinko on paistanut. Joulun aika on pieni lohtu mutta helpottaa vaan hetken  Onneks syksyllä voi laittaa koristevalot ja kynttilät esille sekä voin jatkaa himassa tanssimista ja treenaamista koska olen tykästynyt dance workout videoihin ja treenin jälkeen on erilainen fiilis, käyttää villasukkia, juoda teetä ja katsella sarjoja viltin alla 

Syksyllä otetaan taas käyttöön omat treffit illat itsensä kanssa, ruskan ihastelua voi tehdä metsässä, pyörällä vois ajella vielä kun ei sateinen sää ja näköjän ilta aurinko myös vielä paistaa, ulkona voi fiilistellä ja hengailla mutta talvella kyllä pysyn sisällä.. Ehkä tuo pikkuinen motivaatio on myös löytynyt, pieni innostus on lähtee etenee kohti omia unelmia uudella ajatus mallilla ja suunnitelmilla.. En kerro tuutte näkee sen sitten aikanaan <3 Blogia olen myös kirjoitellut melkein 10 vuotta olen kirjoitellut uuden nimen alla muutaman vuoden elikkäs blogi muuttuu mun elämän mukana ja pysyy vaan harrastuksena <3 Muut asiat ja intohimot kiinnostaa työrintamalla... mutta ihanaa syksyä palataan jossain vaiheessa uusien postauksien kanssa, viimeistää jouluna.. Ihanat lukijani toivottavastit mun tekstit inspiroi ja on kiinnostavaa luettavaa <3


Kommentit

Suositut tekstit