Ehkä tämä tästä

Ehkä tämä tästä, näen jälleen auringon säteen tuolla horisontissa myrskyn jälkeen.. Miksi mä keksin itselle lisää huolia ja murehdin liikaa asioita.. Asiat järjestyy & elämä menee eteenpäin kuitenkin, joskus se pakottaa jatkaa, luottaa & uskoo sekä joskus se pysäyttää koko elämän hetkeksi.. Ehkä sitten joku päivä pääsee taas elämään kiinni ja aurinko paistaa myrsky pilvien takaa <3

Syksyn 2021 jälkeen on ollut välillä itkusia iltoja yksin omassa yksiössä, oman rakkaan kaipaamista, sydän suruja, pelkoja, rajojen miettimästä, itsensä kanssa työskentelyä, musiikkia, ahdistusta koronasta ja sit sodasta ukrainasta sekä miten miten nuorten mielenterveys voi täällä suomessa, ilmastomuutos ja mitä vielä <3 En kuitenkaan luovuttanut mun unelmien  ja itseni luottamuksen suhteen

On mun elämässä ollut ihania hetkiä, uusia ajatuksia, tanssi hetkia illalla, äänikirjan kuuntelua, työpaja ja kirjoitus ryhmä, täytin 25 vuotta, ihania muistoja ja kuvia kesältä niillä jaksaa mennä talven yli ehkä kirkasvalo lamppu ois myös kiva hankinta <3 kynttilät tietenkin ja käpertyminen vilttiin 

Mä en kaipaa elämääni negatiivisia ihmisiä.. Onneks sieltä löytyy myös kivoja tyyppejä, jotka inspiroi minua, joista tulee uusia kavereita ja ehkä enemmän.. Mutta mä en aio olla enää se, joka laittaa aina viestiä <3 Mun pitää huolehtia myös itsestä vaikka rakastan auttaa ihmisiä ja jutella mutta mieluummin juttelen niistä syvällisistä aiheista eikä jonnin joutavaa puhetta !! Se vie vaan mun energiaa.. Tästä alkaa aivan erilainen tarina mun kirjassa, aio pitää itsestä huolta, kokeilla uusia juttuja, tehdä pientä elämäntapa remppaa ja uskoa omiin unelmiin sekä luoda itselle mieleinen työ ihan sama vaikka olisi se työpaikka tai yrittäjyys <3

Ei ahdista niin paljon enää, uskon että asiat menee parhaalla tavalla eikä murehdi sellaista mille ei voi tehdä mitään tai ole voimia ylimääräiseen mutta nyt itselle lisää aikaa parantua, aikaa kynttilänvalossa, joulun odotusta, kahvilassa istumista ja uusia juttuja elämään.. Stressi, ahdistus ja synkkyys mene pois, haluan positiivisuutta, rauhaa, rakkautta, onnellisuutta sekä että mä jaksan paremmin ja voin hyvin <3 Joulu täältä tullaa, uskon että jouluna minulla on todella erilainen tilanne elämässä tai näkyy jotain uutta tulevan viimein <3

Kommentit

Suositut tekstit