Vuoden läpi käynti 2022💕🦋💭

Mitäs tässä vuodesta kertoisi ? En todellakaan tiennyt mitä tämä vuosi tulee pitää sisällään kun se alkoi.. Motivaatio oli kadoksissa ja olin väsynyt mä en ikinä muista että oon herkkä siitä saa kärsiä jos ei huomioi omaa oloa.. Helmikuussa mietin miten juhlisi omia 25 vuotis synttäreitä mutta mentiin pizzalle vanhempien kanssa ja aloitin mielenterveys seurassa luovan kirjoitus ryhmän siinä meni se kevät. Synttäri päivänä olin yksin, tietenkin neilikoita ja sain lahjankin vanhemmilta, jotka huijasi minua ensin että saisin aivan erilaisen lahjan.. sekä kaverin kanssa keskusteltiin syvällisiä.. 

Kirjoitin liiketoiminta suunnitelmaa ja idea muuttui matkan varrella kesän aikana, mietin onko se mitä mä todella haluan tehdä vai oisko joku muu juttu nyt se oikea... Kesä meni oleskelen ulkona, pyöräilessä kaupungissa, syöden mansikoita.. Hengailin kesän loppu puolella kalliolla jonne menin myös toisen kerrankin kesällä kun oli lämmintä, ens kesänä tehdään samoja reissuja ja satuin olee kaupungissa vaikka maalla olin myös todella paljon.. Muutama auto reissu tuli myös tehtyä

Kesältä jäi mieleen muutama juttu mieleen mm. mökkiviikko sukulaisten kanssa, istuin saunassa kummitytön ja serkun kanssa siellä juteltiin tyttöjen kesken, sup lautailin auringonlaskussa.. Vietin viikon serkun kanssa loppu kesästä.. Kävin kahvilla uuden tutun kanssa <3

Sitten tulin syksy,  mieliala muuttui, kaipasin lepoa, rauhaa ja ajattelin paljon asioita kynttilän valossa, mietin mitä teen tai no joo tein sitä koko vuoden. Sain muutamia ideoita mitä tehdä elämässä ja uusia unelmia syntyi.. ne on niitä mitä lähden jahtaa ja haluan toteuttaa <3 Marraskuussa taisin myös sairastaa sen kuuluisan koronan ja poistettiin hammas eli lepoa oli pakko ottaa..

Uusi minä, uudet unelmat ja ajatukset.. Uusia oppeja elämässä kannan mukana ja menneisyys saa jäädä taakse, katson tulevaan mutta nyt otan huolia hetken, etsin motivaatiota ja vuonna 2023 jatketaan tärkeiden asioiden kanssa, keskittyen tähän hetkeen ei liikaa tulevaa eikä menneisyyttä muistella liikaa.. Ehkä vaan niitä hyviä hetkiä <3

Toivon itselle onnellisempaa vuotta, tapahtuvasi ihania juttuja ja pääsis vaikka reissaa <3 Joku unelma olisi kiva toteuttaa. Mmm ehkä lähden hankkii sitä ajokorttia se tois niin paljon uusia mahdollisuuksia, käydä paikoissa ja toivon että rahatilanne olisi vähän parempi sekä pääsis viettää aikaa jonkun tärkeän tyypin kanssa <3 Ihanaa uutta vuotta 2023 kaikille tämän postauksen lukioille 



Kommentit

Suositut tekstit