Mun lemppari projekti ja unelmani

Myönnän että kadotin itseni vähäksi aikaa ja nyt vasta aloin tajuta taas kuka mä todella olen syvällä sisälläni.. Mä olen hyvä ihminen, jolla on omia outoja juttuja, minä olen ainutlaatuinen, herkkä, ihana tyyppi ja uniikki persoona 🦋 kaikkea muutakin 

Unelmoin nyt tytöistä, joista tulee naisia joilla on näkemys, uskovat unelmiinsa, jotka ajattelevat ja uskaltavat olla oma itsensä 🦋 Aloitin mun unelma projektin nimeltään hiljainen tyttö mutta milloin se on valmis, sitä en tiedä ja tuleeko se ikinä ihmisten tietoon.. omaa aikaa se tarvitsee ja luovuutta sekä kärsivällisyyttä.. 

Unelmoin isosta tilasta, jossa saa olla oma itsensä, tehdä töitä, ideoida bisnes juttuja ja tavata ihmisiä sekä jutella rauhassa rennossa tilassa 🦋 Olen huomannut millaiset tilanteet vie minulta energiaa liikaa 🦋 Tiedän mitkä antaa sitä, haluan enemmän tehdä niitä juttuja jotka saa mut onnelliseksi eikä kuluta minua loppuun.. 

Jatkan myös mun lemppari projektia eli minua itseä.. Lisää itsevarmuutta uskoo omiin unelmiin, huolehdin omasta hyvinvoinnista mutta enemmän omasta henkisestä hyvinvoinnista mutta myös fyysisestä että jaksan paremmin, kokeilen uusia ja etsin uusia juttuja mistä nautin. Opettelen nauttii elämästä sekä olee onnellinen tälläisenä kuin olen 🦋 keskityn nykyhetkeen en menneisyyteen tai liikaa tulevaisuuteen.. Mä voin vaikuttaa vain tähän hetkeen ja tulevaisuus muodostuu siitä mitä mä teen nyt 

Mä en voi jatkaa näin, jonkun pitää muuttua, mun pitää löytää oikeasti se mun unelma life, mun jutut ja minut.. Eikus ei unelma elämää löydä vaan se pitää luoda itse !! Tämä matka ei lopu ikinä, se muuttuu valitsen nyt toisen polun ja entiseen ei ole enää paluuta.. Mä tiedän mitä haluan, jos mä uskallan unelmoida siitä niin mä pystyn sen vielä tekee ja saavuttaa <3

Minut luotu just tälläiseksi kuin olen.. Mä oon nainen, jolla on aina ulkopuolisuuden tunne takaraivossa, joka jännittää sosiaalisia tilanteita, on se hiljaisin tyyppi isossa porukassa ja uppoaa omiin ajatuksiin, vetäytyy omaan herkkään kuoreensa, itkee biisien aikana, tajuaa ja tuntee että biisit kertoo just omasta tämän hetkisestä elämästä, tuntee ja kokee asiat todella vahvasti koska on herkkä, jolla on vielä huono kuulo eikä kuule niitä hiljaisia sanoja !! Ei ne tiedä sitä jos niille ei kerro ! Kaipaa hyviä keskusteluja lemppari aiheista, elämästä ja kaikesta mikä itseä kiinnostaa.. Sellainen postaus sitten pitkästä aikaa. 

Kommentit

Suositut tekstit