elämän muutos on alkanut !!!


elämän muutos on alkanut karkkilakon 
peruin koska en pysty kieltäytymään
muutaman päivän olin ilman karkkia. kun
 kävelen karkkihyllyn ohi alkaa himottaa kaikki
se suklaa ja karkit seuraavan kerran kun menen 
koulun jälkeen kauppaan kierrän karkkihyllyn toista kautta 


kaipaan aina vettä ja kaupasta lähtee nyt mukaan
vishyvesi tai coca cola zero vaikka niissä sokeria tai
jotain muuta haitallista,syön pieniä annoksia
ja kilo on tippunut joulun jälkeen eli tavoitetta kohti
 mennään kesä tulee ja mekko pitäis valita
ajattelin jotain maksimekkoa ja olen jo melkein


tilannut se mä oon nätti enkä mikä ruma noita akka
aloin tekemään kotona vatsalihaksia ja muita 
kuntoilujuttuja ja jo kokoan youtubeen 
listaa treenimusasta minkä kanssa jumppaan
säännöllinen ateria rytmi on kaiken A ja O
jos olisin viellä nirso se auttaisi minut tolpille


nyt alan enemmän kirjoittelemään ens viikolla
neidin-pajaan keksi hyvän postaus 
sarjan sinne eli olen enemmän siellä puolen 
kirjoittelen tännekin juttuja kun ne lähestyy
ja saan ideoita viellä jaksetaan 
mutta kotona sujuu silleen ja näin

Kommentit

Suositut tekstit