haaste bloggaajille

aika tutustua sinuun paremmin haaste bloggaajille on minun kirjoittaman ja keksimä
löysin kansioiden siivouksessa paperin ja sain siitä idean tähän haasteeseen.

kysymykset ovat tässä .
  1. Ketkä ovat ihanteitasi  ? Miksi ?
  2. Mitkä asiat tekevät sinut onnelliseksi ja mitkä asiat saavat sinut surulliseksi ?
  3. Milloin olet kaikkein tyytyväisin ? Uskotko voivasi saavuttaa ilon ja onnellisuuden ? Millä tavoin
  4. Miten suhtaudut elämään ? 
  5. Mikä merkitys rahalla on sinulle? Jos sinulla olisi paljon rahaa mitä tekisit niillä ?
  6. Oletko mieluummin saman ikäisten toverien vanhempien kanssa ? Oletko mieluummin samaa ai toista sukupuolta olevien kanssa ystäviä.
  7. Mitä ystävyys merkitsee sinulle ? 
  8. Mikä on elämäsi tarina- onko se selviytymismatka, kärsimys matka, suuri seikkailu, satu vai jotain muuta ?
  9. Mikä elämässä on mielestäsi arvokasta ?
  10. Mitä ajattelet koulusta ? Mikä koulussa oli mukavinta ? Missä onnistuit parhaiten ? Oliko opiskelusta hyötyä ?
  11. Mihin ammattiin haluaisit nyt ? Mitä haluaisit tehdä kun tulet aikuiseksi ? 
  12. Oletko tyytyväinen itseesi ? Missä asioissa olet hyvä ? 
omat vastaukset ovat tässä alapuolella:

  1. Jonne Aaron ja Juha Tapio . Koska he tekevät mieltä puhdistavaa musiikkia.
  2. Kissat, bloggaaminen  ja musiikin kuuntelu. Läheisten ihmisten kuolema ja tapaturmat.
  3. Kun huoneeni on siisti ja nukun puhtaissa lakanoissa. Voin saavuttaa ilon ja onnellisuuden. 
  4. Myönteisesti. Ihmisillä on ylä ja alamäkiä .
  5. Rahalla on merkitystä sitä pitää olla että pystyy elämään tässä yhteiskunnassa. Jos minulla olisi paljon rahaa säästäisin osan ja osalla menisin syömään, leffaan tai ulkomaanmatkalle.
  6. Olen mieluummin vanhempien ihmisten kanssa nuorempien kanssa en enää pärjäisi. olisin molempien sukupuolien kanssa ystäviä 
  7. ystävyys merkitsee minulle rauhaa ja sopua.
  8. Elämäni on suuri seikkailu olen kokenut kaikenlaista tämän matkan varrella joka olen elänyt.
  9. Ystävät ja sukulaiset.
  10. tylsä paikka. kaverit, ruoka ja kuvataide tunnit oli mukavinta. käsitöissä onnistuin parhaiten. oli sain paljon taitoa tähän elämään.
  11. haluaisin nyt lastenhoitajaksi. lastenhoitajan töitä.
  12. olen tyytyväinen itseeni nyt ja aina vaikka se ei tunnu aina siltä

haastan nämä blogit mukaan .

























Kommentit

  1. Kiitos haasteesta :) Teen vaikka huomenna kun tänään oon jo tehnyt yhden postauksen :)

    VastaaPoista
  2. Tuli kieltämättä aika pitkä postaus, kun tein ton haasteen...

    http://lumikettu.munblogi.com/2015/12/23/aika-tutustua-sinuun-paremmin-haaste/

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit