lukemista

Olen ajatellut tulla kirjoittelemaan taas 
bloggaamisesta ja itsestäni bloggaajana.
Mistä löydän uudet blogit ja saan ideoita
 postauksiin. Lisäksi kerron keiden blogeja luen
ja olen lisännyt bloggerin lukulistaan. 
Suosikkeja on paljon . Saatan joskus heistä saada ystäviä.
ja olen saanut heistä seuraajiani. Jos 
haluan saada vinkkejä postauksiin saan niitä liittymällä 

facebookissa blogi ryhmiin ja saan 
sieltä lukioita lisää ja bloggaaja
 ystäviä. Joskus pääsen blogi miittiin  
ja näen muita bloggaajia. Kannattaa
 liittyä oman asuinalueen blogi ryhmään
jos sellainen löytyy facebookista. Olen 
bloggaajana huono kirjoittaja pisteet ja 
isot alkukirjaimet puuttuu nyt olen vasta 
alkanut tehostaa oikeinkirjoitukseen.  Bloggaajana

 olen ahkera ja minulta saattaa tulla 
kolme kertaa viikkoon postausta tai
 yksi postaus jokaiseen blogiini . Blogin ulkopuolella 
olen ahkera opiskelija ja saan yleensä kolmosen
 meidän arvioinnissa. Kohta osaan meidän arvioinnin
 ulkoa aina on vaan samat arvion kohteet. 
lisäksi tykkään elää normaalia elämää ja
 oleilla kotona.  Oma musiikkikappale ,joka kosketti
 minua ja kertoo minusta on suvi teräsniskan- tyttö kappale.

Bloggaaminen on rauhallista puuhaa saat 
julkaista milloin vaan ja opit samalla arvostamaan 
itseä. Luen enintää blogeja, jotka ovat lifestyle 
mallisia, oman elämän tarinoita ja vaate/kauneusblogeja. 
Lukulistalla on kaksi sukulaisen blogia muut ovat löydettyjä.
 Ennen bloggaus harrastuksen alkua ja sen jälkeen löytyi
 monia hyviä blogeja esim. Stay Fresh, pitsisiivin kohti unelmia
 ja The great Insanity. Lisäksi suosikkeihin kuuluu ihanaista,
 ELOA, MouMou, The Girls Who Impresses ja narseskan elämää blogit.



Kommentit

Suositut tekstit