kirje kummitytölleni

 Tämä kirje on omistettu rakkaalle
 kummi-tytölleni

Muistan sen päivän kun sain nähdä sinut ensimmäistä kertaa. 
Nukuit tiikeripuku päällä sängyssäsi ja muistan ennen syntymääsi
 enoni kysyi minua kummiksesi. Loistava uutinen. Muutaman päivän
 mietin asiaa ja suostuin se olisi uusi kokemus ja paras tähän mennessä.
Ristiäisissä sait kolme ihanaa kummia. Sait syli kummiksi äitisi
 pikkusiskon. En kerennyt pitämään sinua sylissä kastemekko päällä
etkä viihtynyt pitkään sylissä. Lähdimme nopeesti takaisin omaan
kaupunkiin ja omakotitaloa päin illalla. Keväällä olit kylässä meillä
ja makasit säkkituolissa varpaat suussa. Ensimmäisenä kesänäsi
olin teillä mikkelissä kylässä. Sinun kanssa oli hauska olla.
illalla jäin vahtimaan sinua onneks nukuit rauhallisesti. Äitisi ei
ollut varma että pärjäänkö sinun kanssa. Sait minulta yksivuotis 
lahjaksi lego palikka laatikon. Kävelit jo silloin epävarmoin askelin
keväällä kävelit jo vauhdilla. Viime kesä oli täynnä touhua olit meillä
 juoksentelit jo pihalla ja pompit trampoliinilla minun kanssa,
leikit sisällä. Elokuussa pääsit käymään luonani kun olin muuttanut
omaan asuntoon juoksentelit parvekkeelle ja takaisin. Haistelimme 
tekokukkia. Toivon elämääsi pelkkää hyvää ja että selviät huonoista
 päivistä. Toivon sinulle pelkkää hyvää ja olen tukenasi
aina koko lapsuuden terveisin kummi-tätisi.

Kommentit

Suositut tekstit