Erilaisuus on voimaa

Olette kaikki erilaisia ihmisiä elkää välittäkö mitä
 muut miettii tai huutelee ohikulkiessa. Mitä 
vanhemmaksi tulee alkaa ymmärtää mitä erilaisuus 
merkitsee. Toinen laiha runko ja taas toinen tukeva
 nainen. Bloggaaja tai räppäävä. Minulla on ainakin 


ystäviä jotka ymmärtää minkälainen olen ja 
hyväksyvät harrastukseni, mielenkiinnon kohteet 
ja omat valinnat. Erilaisuus on voimaa,vahvuutta,
Itse ajattelen mikä olisi sellainen maailma jossa olisi
samanlaisia ihmisiä, siitä ei tulisi mitään ilman erilaisuutta.


Toinen vloggaa, snäppää ja taas toinen istuu yksin 
yksin ja miettii elämää. On vanhoja,nuoria,aikuisia ja lapsia
jokaiselle omanlaiset piirteet ja taidot. Jokainen syntyy 
siihen perheeseen joka haluaa sinut sellaisena kuin olet.
Olen kuullut että miten toisia haukutaan, kuiskaillaa selän 


takana vertailaan itseensä sen on väärin. Pitäis antaa 
vaan ihmisten elää omaa elämää, olla minkälainen haluaa
ja harrastaa, syödä mitä tahtoo. Voin sanoo että olen itsekin 
yläasteella saanut kapeita katseita perääni. Siksi haluan
jakaa tälläisiä juttuja joita olen itsekin, jossa elämän vaihteessa
kokenut ja ilmaista blogiini omat mielipiteet näistä asioista.

KIITOS






Kommentit

Suositut tekstit