maahanmuuttajat

Saatan olla vakavissa taas asioiden kanssa nyt on 
vuorossa maahanmuuttajat. Niistä on puhuttu jo
 tammikuusta asti tai  jo viime vuodesta.  
Mediassa pyöriin ennakkoluuloja ja miksi ne 
tulee just meidän  kaupunkiin. Itse olen tottunut että täällä
 kulkee maahanmuuttajia. Meidänkin perheessä oli
 ennakkoluuloja. Minulle on sama tuleeko
 vai ei !  Eivät vain tekisi jotain rikollista. 
 Minun mielestä ne maahanmuuttajat ovat ihmisiä
 kuten me, ansaitsevat paikan, työn, ruoan kuin
 me muut tavalliset maan tallaajat. Sain osan kommeteista
 mun niskaan just kun kommentoin armanin päivitystä
 omastaan ohjelmasta minulle sanottiin että pakolainen 
on eri asia mutta en minä siitä puhunut omahan syy
 oli että luin vain päivityksestä maahanmuuttajan mutta se
 toinen  jäi. Tänään tulee armanin pohjantähden alla sarja ja
 siinä puhutaan tästä aiheesta. Maahanmuuttajat
 ja pakolaiset. Itse ainenkin katson tämän 
jakson niinkuin muutkin olen katsonut.

Kommentit

Suositut tekstit