Kaunis nainen on..

Milloin nainen on kauneimmillaan ? Luonnollisena ilman meikkiä eikä viimeisen päälle laitettuna. Nämä sanat sanoi mun rakas pikkusisko. Olen siis luonnostaan kaunis. Pitääkö naisen aina käyttää meikkiä, laittaa hiuksia.

Olen pitänyt itseäni kauniina ilman meikkiä jo pitkän ajan. En käytä niitä lainkaan. Meikittömyyden on syy herkkä ihoni, se alkaa punoittamaan ja kutisemaan jos vähänkään laittaa puuteria tai poskipunaa jne..

DSC_0384.JPG


Onhan näitä meikkejä, joissa ei ole kemiallisia aineita, luonnon aineista tehtyjä meikkejä löytyy muttei ihan tavallisen marketin hyllyiltä. Mutta olen pärjännyt  hyvin ilmankin tähän asti. Miksi siis pitäisi alkaa käyttää niitä.

DSC_0383.JPG

Tykkäsin lakata kynsiä eriväreillä mut se jäi kun aloitin siivoojan koulutuksen. Kynsilakkoja löytyy iso meikkipussillinen ja yksi manikyyrisetti, josta on melkein kaikki tavarat hävinneet ajan kuluessa.

Olen hyväksynyt itselle syyn miksi toiset meikkaa, se on vähän niin kuin taidetta joka tehdään kasvoille ja sehän kasvattaa myöskin naisten luovuutta. Miksi siis minun pitäisi meikata kun olen valmiiksi luonnonkaunis.

Kommentit

Suositut tekstit