tän viikon kuulumiset

Arvatkaa varhaisen joulufiiliksen lisäksi tajusin että en tarvitse uutta pöytää tai parisänkyä. Olen tykästynyt näihin mitkä nyt ovat minulla,  jos joskus ostan uuden ruokapöydän se pitää olla ruskea ei valkoinen. Minulla on selkeä suunnitelma sisustuksen kanssa jouluksi. Sanoin että minulla täydellinen sisustus niin se onkin. Mitä sitä muuttamaan kun pientä piristystä saa vaikka uusilla lakanoilla sänkyyn.


DSC_0350.JPG


Huomenna aika herätä todellisuuteen, lähteä kaupungille kaverin kanssa,  jättää te toimistolle yhteydenottopyyntö ens viikolla sitten ja ryhtyä syömään ja tanssimaan kunnolla.
nauttia elämästä, rauhoittua ja fiilistellä tulevaa pimeää aikaa kynttilöiden valossa. Yritän tyhjentää kaikki turhat tavarat pois kaapista. Pitää mielenrauhan kasassa, ymmärtää
miksi toiset tekee niin kuin tekee.

DSC_0361.JPG


Viikko lähti käyntiin mistä muualta kuin landelta taas. Saanpa, joka aamu kissakiin silttää. Minähän oon missä oon, tykkään myöskin olla siellä mutta ei kenenkää sanomiset saa määrätä sua. Tästä tulee puheeks minähän en tykkää että minua määrätään, jos minulle sanotaan jotain kovalla äänellä tai sellaisella ärsyttävällä äänellä jonka tunnen ärsyttäväksi itselle siitä en tykkää..


DSC_0367.JPG


Tai mun arvojen vastaista asiaa joka ei kiinnosta ja loukkaa mua. Eilen torstai ilta oli vauhdikas ainakin mulle, kävin kaupassa, apteekissa, kun tulin kotiin purin laukut, laitoin tavarat omille paikoilleen tv oli päällä ja siivosin kaapin, laitoin myyntiin turhat tavarat että kerkeän treenata ennen salkkareita. onneks sitten pysähdyin ja avasin koneen aloin kirjoittamaan tätä kyseistä postausta täs päiväksi.


Nyt empuska, veitonen, salminen show, kynttilät palaa ja tämä on viikon kuulumiset ovat tässä

Kommentit

Suositut tekstit