Mä olen onnellinen tässä & nyt

Mitä ihminen tarvitsee olla onnellinen ? Ei ainakaa miljoonia euroja rahaa, tuhansia ystäviä, että joka päivä olisi samanlainen. 
Kerron mikä tekee minusta onnellisen tässä hetkessä. Olen itse päättänyt vaihtaa alaa mutta samalla yritän saada tekemistä ajalle kun mietin mikä se oikea ammatti olisi. Minulla on oma koti,


jonka olen sisustanut omalla tavalla. Paljon hyvinvointi kirjoja, sänky ja ruokapöytä. Kaikkea pientä ihanaa muistoa ja asiaa vuosien varrelta. Niistä on tullut mun sisustukseni. Minulla on ihana perhe, joskus meilläkin välillä on jotain mutta enemmän on 



naurua ja hymyä. Yksi Paras ystävä riittää hyvin, meitä yhdistää rakkaus kissoihin ja muistot. Kummityttö, jota rakastan, minulla on vastuu opettaa hänelle elämästä paljon ja tukea vuosien varrella. Rakkaat kissat maalla kotona. Harrastuksia aika monta, josta saan voimaa arkeen ja viikonloppuun. Tanssien stressi häviää, 



musiikki ja laulaminen saa unohtamaan muun ympärillään, 
maalaaminen rentouttaa niinkuin monet muutkin käsityöt askartelun lomassa. Blogia kirjoitan että saan jakaa ajatuksia onnellisuudesta, unelmista ja mun elämästä. Olen sinkku mutta 



onnellinen, en välttämättä nyt tarvitse rakkaus suhdetta mutta olisi se ihanaa vielä joskus... en tarvitse muuta kuin nämä mutta olisi kiva löytää töitä kulttuurin, nuorten ja lasten saralta, tietokoneet kiinnosta, haluaisin ryhtyä vapaa ehtoiseksi, käydä koulutuksessa eli tarvitsen arkeen jotain pysyvää tekemistä. Joskus tästä aiheesta lisää.









Kommentit

Suositut tekstit