Blogi maailmani

Olen kirjoittanut blogia koht neljättä vuotta. Blogini tyyppi on lifestyle, blogini sisältöön kuuluu onnellisuus, hyvä itsetunto, erilaiset harrastukset, oman arkipäivän ajatukset, oma elämä, valokuvaus myös tietenkin. Kiinnostuin alunperin blogin kirjoittamisesta kun löysin tutun kirjoittajan blogin tämä oli tätini blogi. Siitä se kiinnostus alkoi kumpuamaan. Löysin sitten lisää, lisää luettavaa. Parhaat blogit ovat tällä hetkellä Stay Fresh, Saijis ja muut joita olen vuosien varrella löytänyt tuolta blogien ihmeellisestä maailmasta.


Jos itse haluat aloittaa bloggaamisen Voin suositella googlen omaa blogspot.fi  pohjaa koska se on ilmainen palvelu, jolla olen tehdyt pitkään, koska tämä on mulle oikea paikka.  Stooriakin olen miettinyt että pitäiskö sinne kirjoittajien joukkoon liittyä. Seuratkaa minua somessa. Tässä muutama linkki jonka kautta pääsette seuraamaan mun elämää tarkemmin, jakamaan ideoita ja saatte tiedon ensimmäisenä uusista postauksistani.


Tänä vuonna lisäsin oman blogini blogit.fi sivustolle

Muutaman vuoden minulla on ollut oma facebook sivu

Instagramista minut löytää nimellä

Pinterestissäkin kans löydyn



Kommentit

Suositut tekstit