Ihanaa olla nainen

Ihanaa on olla nainen. Naisellisuus on kaunista, erilaisuutta, vahvaa ja omanlaista. Naiset myös osaavat pitää puoliansa. Uskalla tehdä niitä asioita mitä haluat, naiset ovat viisaita, uskalla unelmoida, ole rohkea & oma itsesi ilman pelkoa mitä muut ajattelevat siitä. Tee omaa juttua suurella sydämellä. Näitä asioita ihailen kaikissa naisissa. 



 Mun mielestä omanlaiset ja rohkeat naiset ovat Maiju Voutilainen (vloggaaja) joka kertoo omasta elämästä avoimesti, kissa rakas niinku minäkin, Meeri Koutaniemi (valokuvaaja) uskaltaa mennä paikkoihin joihin muut eivät uskalla & puhua asioista joista harvat puhuis. Saimi Houer (yrittäjä, kansallispuisto kummi ja malli) Pääsispä joskus tapaamaan punkaharjulle. Maria Veitola (toimittaja) ujosta karjalaistytöstä tuli jotain. Marianne Saarinen (bloggaaja) kirjoittaa  blogia stay fresh, joka on myös yksi mun suosikeista. 



Omalla blogilla haluan näyttää mitä osaan, että olen rohkea, omalainen ihminen ja hiljaisesta, ujosta ihmisestä voi tulla mitä vain. Haluan kirjoittaa asioista, jotka koskevat minua syvästi ja hyvinvonnista, josta tulevaisuudessa tulee mun työ. On mulla suuria tavoitteita. Tämän ja ens vuoden tavoite on tulla rohkeammaksi naiseksi ja aion valmistua koulunkäynnin aamu sekä iltapäivätoiminnan ohjaajaksi, myöhemmin haluan olla mukana esim. työpaja ohjaajana tai pitää yllä toisten työkykyä. Nyt tiedän mikä se mun juttu on ! 



Muistakaa nämä sanat, tämä postaus on maailman kaikille naisille ihan kuka tai minkälainen sä oot kaikki voivat tavoitella omia unelmiaan. Mä olen valokuvaaja, bloggaaja tällä hetkellä työtön mutta olen silti arvokas. Hiljainen mutta olen tullut rohkeammaksi
tässä vuosien varrella. Mä olen nainen, sinäkin naisena olet tärkeä. muistakaa se. 

Kommentit

Suositut tekstit