Täällä vihdoin se on...

Pysähdyn hetkeksi nauttimaan ihanan lämpimästä keväästä, kävellen rohkeasti uusilla tennareilla kohti kesää ja uusia suunnitelmia kohti...On tässä tullut touhuttua kaikenlaista, kevät otetaan iisisti, viikot menee töissä ja neljä päivää vapaalla kun jatkettiin työkokeilu sopimusta. Vappuna ensimmäiset piknikit. Kerkeen myös toukokuussa näkee kummityttöjä kun pääsen käymään joku päivä enonkoskella ja mikkeliin olen menossa yhtenä viikonloppuna. Vois samalla ostaa kesälle uusia shortseja...


Summer bucket list tule seuraavalla viikolla. Odotan vaan kesää innolla niin paljon  suunnitelmia ja ajatuksia...

Aion hakea tämän loppu kevään aikana nuoriso ja yhteisö ohjaajaksi. Mikä sattuma juuri sellainen koulutus alkaa savonlinnassa. Sitä mä oon aina halunnut humanistinen ala on se mun juttu. Mä pääsen sinne kun uskon vaan itseeni 
Uusia sisustusjuttuja. Iskä lupas parvekkeelle tehdä mulle sohvan. No onpa kesälle paikka, jossa saa vaan köllötellä...


Uusi sänkykin tuli kahden viikon odottelun jälkeen, hyvät unet olen saadut siinä. Sisustusta vaihdoin ehkä myöhemmin siitä lisää

Minulla on ollut vaikee olla oma itseni. haluaisin olla niinkuin muut sosiaalinen jne.. mutta kun en ole niin on vaikeeta. Ei mun tarvitse olla aina menossa tai aina puhumassa. Mä oon se kuka mä oon. Minun pitää uskoa itseeni ja suunnitelmiini.

Kommentit

Suositut tekstit