Onko kesä liian lyhyt..

Onko suomen kesä lyhyt ? Ei oo mun mielestä ja kaikkea oon päässyt tekee.. Mun kesäloma on mennyt hyvin, muutaman viikon tässä oon ollut jo lomalla.. Kaikkea on tapahtunut, olen matkustanut, ollut uimassa, pessyt mattoja ja valokuvannut sekä paljon muuta. Viikonloppuna on tämän vuoden puruvesipop, sekä matkustelen vielä tänä kesänä ja pyhäolavin päivä tulossa.
Uusi kirjakin on menossa, sannan & jutan stemppikirja.



Odottelen myös vastausta myös pääsenkö opiskelee ! Helteinen viikko mennyt landella ei oikein kaupungissa ole mitään tekemistä sekä täällä pääsee autolla uimaan. Järvessä heitin voltteja ja seisoin käsillä. Huomenna saan seuraani järveen serkun kun se tulee tänne tädin kanssa. Oon nauttinut auringosta ulkona keinussa sekä viileistä illoista.



 Auringonlaskun aikaan kun keinuin lumoidun vaan siihen väritaivaaseen sekä katsoin vaan yläpuolella olevia koivunlehtiä. Musiikkia kuuntelin vaan miten se laulu meni rytmin mukana ja kadotin ajan kulun.. Olin vaan ei muuta. Käytiin myös eilen kaverin kanssa ajelemassa punkaharjulla sekä kerimäellä tietysti myös helteisenä päivänä uimassa.



Täällä on menossa myös olkkarin remontti siinä autellut ja tehdyt meille ruokaa.. Mutta onko tämä kesä liian lyhyt  ei oo !

Kommentit

Suositut tekstit