Lokakuun bullet journal

Moi on taas aika esitellä edellis kuukauden eli lokakuun bullet journal sivuni. Tästä tulee, joka kuukausi tuleva postaus.


Ensimmäisessä kuvassa on minun kuukausinäkymä sekä tämä malli toistuu koko bullet journalin ajan. Kuukauden nimi, tärkeät tapahtumat sekä kuukausinäkymä.


 Seuraavassa kuvassa on viikkonäkymät sinne merkitsen tärkeät elämääni liittyvät jutut muistiin. 
Mun mielestä tuo kettu on niin söpö <3


Kolmannessa kuvassa on mun ajatus aukeama kiusaamisesta.
Sekä ajatuksia ja kokemuksia..


 Neljännessä kuvassa aukeamalla on elämänviisaus ja kuka minä olen. Ps. kaikki kuvat ovat itse piirrettyjä.


Siitä seuraavassa kuvassa on mun rakkaat asiat sekä mistä tykkään ja lista harrastuksistani.


Tämä sivu on taas ajatus aukeama onnellisuudesta
Mitä se on ja ohjeita onnellisuuteen ...


Viimeisessä kuvassa on mun joulutoivelistani. Tässä on lokakuun bullet journal sivuni. Ensi kuukauden bullet journal sivut ovat vähän perinteisemmät bullet journal sivut..

Kommentit

Suositut tekstit