Opiskelu tällä hetkellä

Miksi halusin opiskella ? Helppo vastaus se oli ainoa vastaus minkä keksin vuoden työttömyyden, kurssin ja työkokeilun jälkeen ja oon halunnut pitkään opiskella nuoriso ja yhteisöohjaajaksi sekä koska minulla on selvä näkymys missä haluaisin työskennellä. 

Se on joko iltapäivätoiminnan ohjausta, kerhon ohjausta tai yhteisössä työskenteleminen sekä erilaiset projektit, joissa saisin työskennellä parin kanssa ja ideoida sen. Nuorisotyö ei ole mun tavoite ainakaa tällä hetkellä mutta se kuuluu tähän ammattiin. Mutta valmistumisen jälkeen voin päättää mitä haluan tehdä työkseni ja mitä aihetta haluan kehittää..


Haluan työskennellä hyvinvoinnin ja mielenterveyden parissa, ohjata käsityön, kulttuurin, luovan ilmaisun kerhoja sekä päästä käyttämään somea paljon työssäni ja hyödyntämään omia mielenkiinnon kohteitani.

Onko opiskelu raskasta ? Minulle on vähän raskasta koska minulla aina ollut oppimisvaikeuksia peruskoulusta asti eli lukivaikeus sekä torstaisin iltaan asti opiskeleminenMikä on mukavinta opiskelussa ? Muutama lähipäivä kuukaudessa, mukavat ryhmäläiset ja hyvä yhteishenki..Eikä istuta kokoajan vaan tehdään erilaisia ryhmäharjoituksia. Entä inhottavinta opiskelussa ? Torstaisin iltaan asti opiskelu, huonot kyyti mahdollisuudet mutta onneks pääsen kimppakyydillä sekä bussilla..



Kommentit

Suositut tekstit