Kohta on taas kevät

Moi aurinko paistaa täydellä teholla taas pitkästä aikaa.. Se tarkoittaa minulle että kevät on aika lähellä...

Niinpä se tarkoittaa minulle synttäreitä.. Jotka on maaliskuun ensimmäisellä viikolla, aion herkutella ystävien ja siskon kanssa !
Keväällä motivaatio nousee korkealle ja sehän on hyvä juttu opiskelujen, harrastusten takia...

Haluan tehdä asioita, opiskella, työskennellä, maalata, kirjoittaa blogia, ajella pyörällä ja istuttaa kukkia mutta vielä vähän aikaa pitää odottaa.. siinä varmaan toukokuun lopussa istutan taas neilikoita parvekkeelle ja parveke laitetaan lämpiminä päivinä kuntoon..



Opiskelu sujuu, yhden näytön aion tehdä sitten on helppo tehdä ne loputkin.. Tämä alan opiskelu on minulle tosi iso kasvun paikka.. En pelkää ohjaajan työtä vaan jännitän sekä oon epävarma osaanko.. Ihmisten kanssa tulen toimeen ja tiedän aika paljon asioita.. Lähipäivillä nousee asioita mieleen omasta nuoruudesta sekä muista ajankohdista mun elämästä.

Aurinko saa mun energiat nousee kaikkien asioiden suhteen..
Oma hyvinvointi, tekemistä arkipäiviin ja viikonloppuisin voi tehdä niitä asioita joista tykkään.. esim. katsoo sarjoja, maalata, soittaa pianoa, lukea ja kuunnella musiikkia sekä nähdä läheisiä.


Nyt ajattelin tehdä samoja juttuja lomallakin. Kummityttöjä aion nähdä, sitten on muutama vapaaehtoisjuttu loppuviikosta, pikkusiskolla on synttärit mutta lahjan hankinta vielä vaiheessa, nyt viikonloppuna ja alkuviikosta on omaa aikaa.. Aion olla viikonlopun tässä maalla ja ens viikon oon asunnolla kaupungilla
sitten taas viikonloppuna tänne maalle kummitytön perheen kyydissä juhlii siskon kanssa synttäreitä ! 

Maaliskuussa sitten työssäoppiminen kuntoon, yksi lähipäivä, koulutehtävii, perusarkee, mennä sairaalaan käymään ja käydä juttelee kaupungissa sekä näitä vapaaehtoisjuttuja.. Nyt aloitan lomani viettämisen.. Nauttikaa auringosta nyt !

Kommentit

Suositut tekstit