Sä oot täydellinen tuollaisena


Mulla ei oo ikinä ollut ulkonäkö paineita ! Jos sanoisin näin valehtelisin teille... Joskus tulee sellaisia asioita mieleen peilin edessä tai kun pitäs lähtee johonkin siistimpään paikkaan tai juhlia.. Vaatekriisi iskee eikä mikään näytä hyvältä sun päällä..

Peilin edessä useasti katson itseäni mutta yritän siinä muistaa että olen hyvä tälläsenä kuin olen ja puhun itselle positiiviseen sävyyn..

Sivuprofiilistani en tykkään, jos joku muu ottaa kuvan näytän ihan kauhealta.. Rakastan kuitenkin mun silmiä, sekä pitkiä paksuja hiuksia.. paljon muustakin..

Tyylini on sellainen, josta tykkään.. Pukeudun sellaisiin vaatteisiin jotka tuntuu päällä hyvältä ja sopivat mun omaan persoonalliseen tyyliin..

Jokainen meistä loistaa kun valaistus on oikea ♡

Kommentit

Suositut tekstit