Inspiraatioo pinterestistä

Inspiraatiota pinterestistä.. Pitkästä aikaa jotain postausta pinterestistä ja uusista ideoista..


Unelma kamera taulu Tässä on mun unelmien kamera ja nyt voin kertoo että tälläinen löytyy minulta viimeinkin



Tyylini taulu Inspiraatiota mun omaan tyyliin, tää aihe tarvitsee tosiaan aikaa miettiä minkälainen on mun oma tyyli.. No se ainakin varmaan että haluan pukeutua mukaviin vaatteisin..



Unelmatyö taulu  Tää taulun aihe on mun unelmatyö.. 
Tälläistä mä haluaisin sen olevan järjestelmällistä, kahvihetkii, tietokoneella työskentelyy, luovaa puuhaa vaikka valokuvaamista ja tanssimista, olla ihmisten kanssa ja suunnittelu hommii.. Pääsen kokeilee projekti hommia koska koulussa pitää tehdä sellainen ryhmässä.. Odotan innolla mitä siitä syntyy ja kokeillaan projekti työskentelyy..



Tämä taulu kertoo mun elämästä, mitä siihen liittyy kissoja, musiikkia, omaa aikaa, pieniä hetkiä ja kirjoja..

Kommentit

Suositut tekstit