Syksyinen sisustus


Asunnon syksyinen sisustus on valmis. Mutta täällä minulla on sellainen fiilis pitäiskö vaihtaa maisemaa tai muuttaa tätä mun sisustusta. Osa tavaroista ja kalusteista on löytänyt paikan. Täältä puuttuu jotakin vai onko asunto tungettu täyteen tavaraa vai onko sänky liian iso tänne yksiöön ?





Varastoonkin on kasattu pois lähtevää tavaraa, ne pitäis käydä läpi joku päivä ja laittaa jonnekkin eteenpäin. Haluan enemmän tilaa tänne mun asuntoon.


Kaikki kynttilät on löytänyt paikan ja viltille on tullut taas käyttöä.

Se on parasta syksyllä kun laittaa kynttilät palamaan, menee viltin alle katselee telkkarii. Unelmakarttakin pääs seinälle, ulkona parvekkeella on jo jouluvalot sekä kanervia löytyy niinkuin, joka syksy.




Kävimme tuossa viikko sitten ikeassa, josta ostin vihdoin ne korit hyllyyn, jotka oon halunnut pitkään.. Tuli sieltä muutakin mukaan esim.. vaaleanpunainen koristetyyny, keittiövälineitä ja muutama kynttilä. 

Nyt asuntoni näyttää omanlaiselta, jouluvalmistelut ovat käynnissä ja muutama viikko, niin saan laittaa joulukoristeet omille paikoille.. Tällänen on mun nykyinen sisustus mutta kohta se kuitenkin vaihtuu joulun takia.. Mutta sitten on joulusisustuksen esittely..

Kommentit

Suositut tekstit