Ajatuksia lähitulevaisuudesta...

Ajatuksia lähitulevaisuudesta 💕

Valmistun syksyllä todennäköisesti Nuoriso-ja yhteisö ohjaajaksi !! 
Olen pohdiskellut mitä sitä tekis isona mutta pikkuhiljaa se alkaa olemaan selkeämpää... 

Tulevaisuudessa haluan olla kevyt yrittäjä... Haluan toimia itsetunnon, itsetuntemuksen, unelmien, tunnetaitojen, taiteen ja luovuuden parissa❤️ 

Minulla unelmana hanke, jolla edes edistetään tyttöjen osallistumista ja harrastamista, lisätään yhteisöllisyyttä, tehdään yhdessä jotain kivaa pienessä ryhmässä esim.. Leivotaan, taiteillaan, pelataan, keskustellaan itsetunnosta, unelmista, itsetuntemuksesta, tunnetaidoissa tai mistä halutaan...

Ehkä koulu nuorisotyö parin kanssa vois olla mun juttu kans... 

Tietenkin haluan olla läsnä ja kuunnella, suunnitella, tehdä somea, oppia uutta, omia myydä maalauksia ja askarteluja, ehkä pitää taidenäyttelyn, hulluna unelmana oman kirjan kirjoittaminen..

Haluan toimia 15-29 vuotiaiden kanssa, nuorten tyttöjen kanssa

Aion vielä tehdä vapaaehtoistöitä mielenterveyden parissa 

Mutta mitä muuta haluan tulevaisuudessa mun elämään ? 

Esim. parisuhde olis kiva kestää se niin pitkään kuin haluamme... Mutta se tarkoittaa treffejä tulevana kesänä ja ehkä etäsuhdetta... Haluan hankkia oman koiran....

Uusia ystäviä, jotka haluan nähdä jossain vaiheessa ja vanhoja tuttuja, samat harrastukset, enemmän luonnossa olemista ja että saan olla vapaa, oma itseni ja tehdä ainakin osittain sitä mitä tykkään tehdä ja rakastan...

Haluan muuttaa valmistumisen jälkeen kaksioon tai halvempaan vuokra yksiöön.. Kauempana sitten odottaa mun unelma kesämökistä, jonka aion rakentaa itse 💕

Tietenkin kummitytöt, vanhat ystävät ja muut läheiset pysyvät lähelläni... Blogini pysyy kyl matkassani mukana niin pitkään kun keksin mitä kirjoitan.. 

Oon vielä nuori aikuinen mutta kohti aikuisuutta mennään.. 
Olen introvertti, ujo eikä ne ole estäneet mua toteuttamasta tähän asti mun haaveita..

 Mutta nyt alkaa tulemaan useammin tälläsii ajatus postauksii ja toukokuussa kirjoittelen summer bucket list, teen ehkä siitäkin tällänen samanlaisen postauksen ❤️


Kommentit

Suositut tekstit