Love spring


Kevät etenee pikku hiljaa ja alkaa lämpenee ulkona

Kevät on kyl mun lemppari vuoden aika... Keväässä on ihanaa se kun alkaa olee lämmintä, eikä tarvitse laittaa niin paljon vaatteita.. on ihanaa kun luonto herää, lesken lehdet kukkii.. pyörällä pääsee ajalee, saa käyttää kevät vaatteita ja parvekkeella tarkenee istua iltaa koneella ja lukemassa kirjoja.. 

Nyt kun pitää olla kotona, teen tässä opintoja eteenpäin eli tehtäviä koko kevät, myös kesäkuu ja heinäkuussa vähän jos lomailee. 


Kerkee puuhastella kesälläkin muutakin kuin istua koneella.. Näytöt teen syksyllä, sitten kun ne on tehty voin kertoo että minusta tulee Nuoriso-ja yhteisö ohjaaja 💕 

Mutta en vielä mieti sitä mitä tapahtuu sen jälkeen kun valmistun , eletään päivä kerrallaan, juhlitaan sitten kun on aika ja nautitaan tästä rauhallisesta keväästä..  Kevyt yrittäjyys on vaan sen mun juttu tai lähden hakee uusia kokemuksia.. Maailma on avoinna... 

Muuten aikani menee asunnolla ja maalla, parveke on kesäkunnossa jo, odotan että kesäpiha aukee niin pääsee ostaa parvekkeelle kukkia eli niitä mun lemppari kukkia (neilikoita)



Olen myös miettinyt tässä tulevan kesän summer bucket listii.. 
Siitä ei tule pitkää, mietin vaan mitä haluaisin tehdä, tietenkin niitä kesäopintoja, uimista, lämpimii kesä iltoja, tanssia ja olla parvekkeella, valokuvaamista, lukea kirjoja ja pyöräillä... Toukokuussa sitten se ilmestyy tänne blogiinkin.. 

Uusia kirjoja on hankittuna  ja tarroja tuli postissa mutta käytän niitä sitten uudessa kalenterissa sekä tilasin tavoitteesi plannerin koska tykkään täytellä erilaisia kirjoja, vihkoja ja mulla on aina vähintään kaksi kalenteriakin toiseen päivitän kaikkea ja toinen on mun henkilökohtainen eli harrastukset, muista tehdä sitä ja tätä.. Lisäksi teen myös bujoa.. Eli minulla tulee olemaan kevään jälkeen taas kolme eri kalenteria .


Olen tässä huhtikuun aikana kerennyt valokuvaa, lukenut kirjoja ja pitkästä aikaa mua taas kiinnostaa kuunnella popcasteja.. Suosikki popcast on tällä hetkellä papupata ❤️ 

Vappuna aion pitää piknikin omalla parvekkeella. Viikonloppuna menen retkelle jonnekin metsään ja laavulle paistaa makkaraa sekä Punkaharjulla kävelee...


Kommentit

Suositut tekstit