Ajatuksia keväästä....

Olen alkanut olla enemmän ulkona tai sitten se on tämä kevät 
Nyt on ollut aikaa vaan olla kotona ja miettiä mikä on itselle tärkeää: omat aika, kaverit ja läheiset, luonto, harrastukset, että saa tehdä mistä tykkää ja saanut aikaiseksi tehdä sellaisia asioita, joihin ei ollut alkuvuonna hirveästi motivaatiota niinkuin tehtävien teko... Myös on aikaa esim. 

Leipoa, kirjoitella, askarrella, olla vaan, katsella sarjoja ja leffoja.. Suosikki sarjat tällä hetkellä on farmi suomi, stand ap, salkkarit ja oon katsellut vanhoja maalauskomedioita sekä uusi kausia on tulossa esim. Aurpairit ja erilaiset teiniäidit 

On ollut myös aikaa opiskella ja tehdä tehtäviä pois alta.. Viimeistä tehtäviä viedään. Olen pohdiskellut / haaveillut  tulevaisuudesta.. 

Olen löytänyt uusia kavereita somesta ja kaksi heistä on niin saman tyyppisiä kuin minä vaikka asuvat kaukana kuitenkin on kiva jutella etänä ja sitten joskus nähdäkin kun tämä tilanne rauhoittuu..
Lupauduin jo toiselle että oon oppaana jos hän tulee joskus Savonlinnaan :) 

Kummityttöjä on ikävä vaikka nähdään vaan silloin tällöin... 
Musiikkia olen kuunnellut loputtomasti ja nauttinut tästä ihanasta auringosta ja lämmöstä kun sitä on ollut...

 Parveke on melkein kesäkunnossa puuttuu enää kukat ja uusi matto. Nyt odottelen lämpimii päivii että pääsee parvekkeelle istumaan lukemaan tai kirjoittaa koneella.


Kommentit

Suositut tekstit