Kummipäivän kunniaksi

Tänään 31.5 on valtakunnallinen kummi päivä ❤️ itselläni on kaksi ihanaa kummityttöä  kuusi vuotias joka on yhden kummini tyttö ja toinen on kaksi vuotias.. 

Itse kummina olen kiltti, empaattinen, huolehtivainen, oma itseni, huumori tajuinen ja mukavaa seuraa.. 

Sitten minulla on myös omat kummit... Heitä on yhteensä viisi ❤️ yhden kanssa en ole useasti  tekemisissä, toisten kanssa olen enemmän.. Juttelen, viestittelen , he ovat auttaneet ja ohjanneet mua elämässä eteenpäin ja kuunnelleet kun on ollut huolia tai iloinneet mun kanssa. He ovat muistaneet synttäreinä, jouluna, nimipäivänä ja ollaan vietetty paljon aikaa kahdestaan tai yhdessä porukalla.. 

Parasta on kun saa viettää aikaa omien kummien ja kummi tyttöjen kanssa.. Parhaat muistot ne aina jää mieleen ❤️

Tässä muutama muisto kummien ja kummilasten kanssa olemisesta: hyppääminen laiturilta yhdessä veteen hellepäivänä, leikkiminen barbeilla, kädestä pitäminen ja kenkien laitto, nauraminen ja juttelu, aamupala yhdessä, hauskanpito, lelujen katselu kaupassa, uiminen, halaaminen,  iltasadut, uiminen ja leikkiminen järvessä, iloiset kohtaamiset, päivät mökillä jne.

Ihmettelin torstaina kuka mulle soittaa.. heti kun näin oman kummitytön nimen puhelimen ruudulla arvasin minkä takia hän soittaa.. Hän oli avannut multa saamansa kirjekuoren jossa oli kangaskassi, saippuakuplia ja tarroja sekä kirje kummitytölle.. Oli muuten iloinen kummityttö ja ois vielä kiva nähdä tänä kesänä ja käydä jäätelöllä ja ostaa jotain kivaa kun kerran lupasin... 

Nää muistot jää kyll mieleen ja tehdään niitä lisää... 

Mitä kummius merkitsee minulle? ❤️ yhdessä olemista, muistamista synttäreinä ja jouluna, lapsen elämässä mukana olemista, kuuntelemista ja opastusta tällä elämän tiellä 

Haluan opettaa omille kummitytölle paljon asioita, joita olen itse jo oppinut elämästä.. 
 Muistuttaa häntä että hän  on ihana ja täydellinen just sellaisena kuin on, antaa olla hänen ihan oma itsensä, auttaa häntä tavoittelee omia unelmiaan.. Olla heidän elämässä mukana  ja nähdä heitä aina kun se on mahdollista ja kun itse kerkeän

Odotan innolla että he kasvavat,  että nähdään taas joku päivä, he pääsevät mun luo vanhempana yökylään, päiväksi leikkimään tai viettää aikaa yhdessä.. Pääsen viemään heidät jäätelölle, leikkipuistoon ja ostamaan jotain kivaa.. 

Kiitos omille kummeille että olette mun elämässä mukana.. 
Kiitos enolle ja kaverille että saan olla heidän lastensa kummi.. 
Kiitos että saan olla sellainen kummi tai kummilapsi kuin olen.. 

Kummius on pieniä asioita, joilla on isoja vaikutuksia.. 
Hyvää valtakunnallista kummipäivää !! 


Kommentit

Suositut tekstit