Laukkuja

Tässä on nyt mun laukut ♥️ Mulla on neljä kangaskassia, kasilaukkuja muutama, pari pientä olkalaukkua ja yks iso..

Kaksi kankenin reppua nyt iso ja pieni  
Siinäpä tais olla mun laukku kokoelma.. 

Käytän myös aikapaljon muumi teemaisia kauppakasseja kun niihin mahtuu tavaraa.. Mutta nyt mun toivelistalla on yks isompi kangaskassi ja pienempi rahapussi..  Rakastan laukkuja ja niitä tulee aina vaan lisää...


Käytän laukkuja, jotka ovat käytännöllisiä, sinne mahtuu mun tavarat ja kaikki laukkunit ovat mustia, kangaskasseissa on myös vaaleita sävyjä.. Marimekon kangaskassi on yks mun suosikeista ♥️

Käytän pieniä laukkuja kaupungille mennessä, isoja matkustellessa kaupungin ja maaseudun välillä. Reppuja on hyvä olla ♥️ ne ei rasita olkapaita kuin olkalaukku, onneks pienissä laukuissa on pitkä olkahihda, nii ne saa silloin pään ylitse..


Rakastan laukkuja ♥️ onneks kummitätini on mun puolella ja sanoo aina että naisella pitää olla laukkuja.. Äitini aina sanoi että tarviitko sinä noin paljon laukkuja, no tarvitsen ja vaihtelen käyttämiäni laukkuja sekä välillä ostan uusia synttärilahjaksi.. 

Nyt kun kirjoittelen  haluan jonkun värikkään laukun.. 
Ostan sen valmistujaislahjaksi itselle ♥️ 

Kommentit

Suositut tekstit